مطالب آموزشی

محلول چاپ آسان چیست؟

محلول چاپ آسان چیست؟

محلول چاپ آسان چیست؟

امروزه چاپ کردن نقشه بر روی فیبر مدار چاپی یکی از سختی های الکترونیک کاران حساب می شود چرا که وقتی شما بخواهید یک مس بری ساده کنید نیاز به این دارید که نقشه را تمیز و مرتب بر روی فیبر مدار چاپی ظاهر کنید و این امر نیاز به یک محلول دارد که به آسانی نقشه را ظاهر کنید.

مزیت این چاپ آسان با باقی چاپ آسان های موجود در بازار چیست؟

محلول چاپ آسانی که مجموعه ویروکیت اقدام به تولید آن کرده با بهترین کیفیت و آزمایش های متعددی بر روی آن انجام داده و نسبت به باقی محلول های موجود در بازار بسیار قوی تر و تمیز تر عمل می کند.

تفاوت چاپ نقشه با محلول و اتو چیست؟

در چند سال های اخیر روش های گوناگونی برای چاپ مدار ابداع شده و یکی از این روش ها اتو بود که در زمان خودش بسیار طرفدار داشت اما با گذشت زمان ثابت شد که انسان ها به دنبال راحتی خود در این عرصه هستند و کم کم اقدام به تولید این محلول کردند.

از هر محلول 100 میلی لیتری چند نقشه چاپ کرد؟

اصولاً از چاپ آسان در استاندارد ترین شرایط نیاز به 50 میلی لیتر دارد.

مراحل چاپ آسان چطور است؟

مراحل چاپ آسان ساده می باشد در صورتی که شما هم به این موضوع علاقه داشته باشید.

مرحله اول: چاپ نقشه PCB بر روی کاغذ گلاسه یا معمولی

شما قبل از اقدام مس بری و چاپ آسان نیاز به چاپ نقشه بر روی کاغذ گلاسه یا معمولی دارید.

مرحله دوم: آماده سازی فیبر مدار چاپی

مرحله اول پس از خریداری فیبر مدار چاپی، نیاز به این دارید که اول فیبر را با مایع ظرفشویی به اسکاج به طور کامل بشویید تا سطح فیبر از هر گونه غبار و چربی پاک شود. سپس فیبر را خشک کنید.

مرحله سوم: چاپ نقشه بر روی فیبر مدار چاپی

پس از شستشو و آماده سازی فیبر باید از اسپری محلول چاپ آسان ویروکیت استفاده کنیم. برای این مرحله باید ابتدا درب محلول را باز کنید و آرام روی فیبر اسپری کنید تا همه سطح فیبر به این محلول آغشته شود. پس از آغشته شدن کامل نقشه را روی فیبر بگذارید و روی کاغذ را ماساژ دهید تا طرح کامل روی فیبر بچسبد. این مرحله را تا زمانی انجام دهید که محلول کاملا خشک شود. بعد از اینکه خشک شد کافیست کاغذ را به آرامی کنده تا نقشه روی فیبر ظاهر به تنهایی بماند.

مرحله چهارم: قرار دادن فیبر در اسید مدار چاپی

پس از اینکه نقشه روی فیبر بود کافیست فیبر را در ظرف پلاستیکی پر از اسید قرارداده و فیبر را درون ظرف تکان دهید تا تمامی مس های مابقی از بین برود.

مرحله پنجم: تبریک شما اکنون یک فیبر آماده سوراخ کاری دارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *