پیگیری سفارش در فروشگاه ویروکیت چطوریه؟
شما پس از ثبت سفارش در سایت ویروکیت باید بتوانید مرسوله خود را رهگیری کنید تا از زمان رسیدن مرسوله با خبر بشید.
1- پست پیشتاز
اگر در سبد خرید سفارش خود را ارسال با پست پیشتاز انتخاب کرده باشید، پس از تحویل مرسوله به اداره پست توسط ویروکیت، به شما پیامکی ارسال می شود و در آن پیامک کد رهگیری مرسوله موجود است. پس از دریافت پیامک و کد رهگیری شما می بایست در سایت پست وارد شوید و در بخش رهگیری مرسولات، کد رهگیری را وارد کنید.
لینک مربوطه برای رهگیری مرسولات پستی
2- تیپاکس
اگر از سایت ویروکیت خرید کردید و روش ارسال مرسوله خود را تیپاکس انتخاب کردید، پس از تحویل بسته به تیپاکس به صورت اتوماتیک از جانب تبپاکس برای شماره تماس گیرنده که داخل سایت ثبت کرده ای پیامکی مبنی بر لینک پیگیری ارسال می شود. در صورتی که نیاز به لینک دستی داشتید کافیست وارد لینک زیر شوید و کد رهگیری که از طریق پیامک تیپاکس دریافت کردید وارد کنید تا از آخرین وضعیت بسته خود مطلع شوید.
لینک مربوطه برای رهگیری مرسولات تیپاکس
3- باربری – پیک
اگر شما نحوه ارسال بسته خود را باربری یا پیک(فقط تهران) انتخاب کرده باشید شماره تماس فرد راننده برای شما پیامک می شود.